• Студентські та учнівські квитки державного зразка

    Студентські та учнівські квитки державного зразка

    З 2001 року всі навчальні заклади в Україні зобов'язані видавати студентські та учнівські квитки єдиного державного зразка, виготовлені на основі фотокомпютерной технології, вид і технологія виготовлення затверджені Міністерством освіти і науки України.
  • Документи про освіту

    Документи про освіту

    Харківський регіональний Центр "Студсервіс" з 2003 року надає інформаційні послуги з формування баз даних учнів і випускників навчальних закладів Харківської області всіх видів підпорядкування і власності, а також всіх рівнів акредитації і забезпечує навчальні заклади Харківської області України документами про освіту, студентськими, учнівськими квитками державного зразка згідно законодавства України.
  • Сучасні технології в освіті

    Сучасні технології в освіті

    Харківський регіональний центр "Студсервіс" з 2007 року є ліцензіатом по впровадженню Автоматизованої системи керування вищим навчальним закладом АСК "ВНЗ" і Автоматизованої системи "Школа"
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ для направлення ЗВЕРНЕНЬ навчальних закладів

З метою оперативного вжиття заходів для покращення функціонування ЄДЕБО створено додаткові електронні адреси за напрямами звернень навчальних закладів.

 Для швидшого реагування просимо готувати та відправляти ЛИСТИ З ПРОБЛЕМНИМИ ПИТАННЯМИ з урахуванням наступних рекомендацій:

1. Формат НАЗВИ ЛИСТА: Тема-Код НЗ. Назва НЗ (або скорочена). Приклад: ЗМІНА КЕРІВНИКА В ЄДЕБО-4118. ПТУ №12

2. Відправляти листи ВИКЛЮЧНО з електронної адреси edbo.gov.ua (адреса відповідає логіну в ЄДЕБО, наприклад: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.). Листи з інших адрес не розглядатимуться! Файли в архіві не прикріпляти.

3. Перелік ЕЛЕКТРОННИХ АДРЕС на які потрібно направляти листи залежно від питань, що порушуються:

3.1. ЗМІНА КЕРІВНИКА В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– завантажте офіційний лист, в якому вкажіть: посаду керівника, переклад посади керівника англійською мовою;
– для зміни керівника (ПІБ) також самостійно завантажте в ЄДЕБО у модулі «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ» сканкопії: витяг з ЄДР, наказ про призначення керівника, витяг (довідка) з ЄДРПОУ (детальніше – в Керівництві користувача: Розділ 1). Надішліть документи у паперовому вигляді.

3.2. ЗМІНА ПІБ ОСОБИ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– зміну ПІБ особи, яка є ЗДОБУВАЧЕМ ОСВІТИ тільки у вашому НЗ, необхідно здійснити самостійно у КАРТЦІ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (порядок зміни – у Новинах сайту);
– в інших випадках зміну ПІБ особи здійснює ТЕХНІЧНИЙ АДМІНІСТРАТОР. Завантажте офіційний лист, до якого додайте сканкопії документів: паспорт(сторінки 1,2) та документ, на підставі якого змінено ПІБ.

3.3. ОСНОВНІ ДАНІ НЗ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– завантажте офіційний лист, в якому вкажіть інформацію, що треба змінити: переклад назви НЗ, контактні дані (телефони, електронна адреса) тощо.

3.4. ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділах «ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ», «ЗАМОВЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ»: коротко опишіть обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.5. ФІЗИЧНІ ОСОБИ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділі «ФІЗИЧНІ ОСОБИ»: коротко опишіть обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.6. ЛІЦЕНЗІЇ НЗ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– для внесення ліцензованих обсягів за переліком спеціальностей 2015 року, які не були перенесені з АКТУ УЗГОДЖЕННЯ спеціальностей, завантажте сканкопію цього акту та таблицю у форматі EXCEL за формою додатка до ліцензії;
– у разі відсутності на сьогодні в ЄДЕБО окремих ліцензованих обсягів та даних сертифікатів про акредитацію спеціальностей, завантажте таблицю у форматі EXCEL: ліцензовані обсяги – за формою додатка до ліцензії, сертифікати – за формою: серія, №, код, назва спеціальності (напряму), термін дії.

3.7. ПОГОДЖЕННЯ ОБСЯГІВ ТА ТЕРМІНІВ: Погодження обсягів та термінів: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– завантажте лист-дозвіл МОН (щодо надліцензійних обсягів, порушення термінів замовлення документів понад 90 діб тощо) або офіційний лист НЗ (порушення термінів замовлення документів до 90 діб тощо) та таблицю у форматі EXCEL з даними здобувачів освіти, вказаних у листі (для їх пошуку в ЄДЕБО).

3.8. ВСТУПНА КАМПАНІЯ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділі «ВСТУПНА КАМПАНІЯ»: зазначте модуль, коротко опишіть обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.9. КОРИСТУВАЧІ НЗ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених при вході до ЄДЕБО та у розділі «АДМІНІСТРУВАННЯ»: зазначте модуль, коротко опишіть обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.10. НАКЛАДАННЯ ЕЦП В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– для виправлення помилок, виявлених при накладанні електронного цифрового підпису (ЕЦП) відповідальної особи, керівника, печатки НЗ тощо: коротко опишіть обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.11. ПОМИЛКИ В ЄДЕБО: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
– для виправлення різних помилок та вирішення проблемних питань, виявлених в ЄДЕБО (крім вказаних вище розділів!): коротко опишіть обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

Посилання

 

© 2016 Регіональний центр "Студсервіс"