Про порядок ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК у документах, включених до РЕЄСТРУ ДОКУМЕНТІВ ПРО ОСВІТУ

До уваги вищих та професійно-технічних навчальних закладів (установ)!

У зв’язку зі зверненнями навчальних закладів надаються роз’яснення щодо ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК у документах, включених до РЕЄСТРУ ДОКУМЕНТІВ ПРО ОСВІТУ.
У разі виявлення помилок В ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА МІСТИТИСЯ В ДОКУМЕНТІ про освіту (рік закінчення навчального закладу, дата видачі документа тощо),допущених навчальним закладом, коригування інформації здійснюється шляхом ЗАМОВЛЕННЯ ДУБЛІКАТА документа (у модулі «Замовлення дублікатів» розділу «Замовлення документів»).
При цьому, документ, в якому виявлено помилку, АНУЛЮЄТЬСЯ в Реєстрі документів про освіту у момент включення до Реєстру замовленого дубліката цього документа.

Посилання